2009年6月30日 星期二

感謝

Pic By Mike Michalowicz


感謝給我生日祝福的父母.
感謝所有給我生日祝福的朋友.
感謝所有在Facebook給我生日祝福的朋友.

最後特別感謝從遠方而來的Telly.

Thank you to all who had sent me such a warm birthday greeting.
Thank to my parents.
Thank to who had sent me the greetings tru Facebook.

And specially thank to my GF Telly who flied all the way here from HK.

6 則留言:

Josephine 提到...

大家朋友一场,晤洗客气!
祝你生日快乐! 心想事成!

Telly 提到...

WAOO~ 希望今年你對今年生日會滿意啦~
我真係好愛你^^LUV U 4EVER

Josephine 提到...

个老婆砖登由香港飞过来,不可能不滿意的啦!

不滿意的可能係因为B.Ling,所以无得带Telly去马六甲...

Telly 提到...

傻啦~馬六甲仲有好多日子可以去~^^
你D中文~好勁呀BEELING!HEEHEE

Josephine 提到...

好勁?? 我晤识打,乱乱打。。。

et Shuben™ 提到...

♡ is in the air...

Here.