2009年6月15日 星期一

那一天總會來臨

Art by 幾米

期待的那天必定會來臨

無論活在爆風雪等待天晴的企鵝
或是活在陸地等待行海丈夫歸來的婦人

從你為我戴上戒指許下承諾的那刻
無論基於任性或深情
我已經選擇了等待
雖然當中包含了千千萬萬的甜酸苦辣

但是我相信有一天你一定會進入我的生命
為我套上金色光環
解開我寂寞的枷鎖

7 則留言:

Telly 提到...

我都好期待呢日會來臨!因為我真係好愛你!

Josephine 提到...

我就已经经历了带戒子的过程。。。
我期待着进入我老公的生活。 可是他不期待...
T____T

Telly 提到...

baby~你老公期待既!佢唔表現出來o者

Josephine 提到...

Telly,
你唔洗TAM我啦...
佢係我老公,我好了解佢...

王爾德 提到...

佢口硬心軟者
如果唔係點解同你結婚喎
唔通只係為左幫你戴返隻戒指咁簡單?
佢一定好愛你先將佢個下半生分一半俾你...
好多男人唔識表達自己個愛架...
所以唔洗擔心
佢一定係好愛好愛你

Telly 提到...

嗯!無錯無錯!

Josephine 提到...

你地一人一句,讲晒咯。。。
我晤知点接落去。。。