2009年4月20日 星期一

以前 v.s. 未來

或許我們會埋怨情人的過去而失落
例如為什麼不能參與他的過去
常覺得如果某些事是來得急在他的以前參與那該多好

可是你知道嗎...

你的情人卻在現在給了你他的時間
更重要的是他已經付出了他的愛
意思就是說他已經給了你一個建造未來的機會
錯過的事情是無法再改變
可是你卻能跟他建立更好的未來
一起創造更多的明天
難到你不覺得現在你所得到的已經是無價的嗎?

10 則留言:

Josephine 提到...

无价?

我个个礼拜番去见他很贵的嘞!
你老婆个个月飞过来也很贵的嘞!

无价?

think again....


:P

Telly 提到...

哈哈哈哈哈!
er,,,
所以珍惜可以相處既時間真係好重要!
^^我愛你!

Josephine 提到...

你地就好啦,成日你爱我,我爱你,羡慕死人!
我老公晤讲他爱我,成日要我逼他,他先讲。

Telly 提到...

不過佢會成日迫我拎住個電話係條街度講我愛你同埋錫佢架!由其是係巴士!地鐵呢d特別多人既地方!佢就扮聽唔到要我錫佢錫到佢聽到為止 ~"~

你老公愛你愛到為你減肥同你結婚喎!
好愛架!^^

王爾德 提到...

我好似係開個BLOG黎俾你地2位上黎串我咁喎

Josephine 提到...

哈哈哈哈哈!
鬼叫你开个blog净係你同Telly可以睇。

Josephine 提到...

Telly,

佢爱佢自己jeh!
佢爱靓jeh!
晤係爱我!
T____T

Telly 提到...

James 都好貪靚架!佢唔gel頭一定會帶帽!
我成日都祝佢快d甩晒d頭髮!^^哈哈哈哈哈

Josephine 提到...

莫非你钟意光头佬? 哈哈哈哈哈

Telly 提到...

no lah~因為我想佢有咁醜得咁醜!唔會有其他女仔鍾意佢嘛!^^